A LAUGH IS A SMILE THAT GROWS

Good day, y'all! Prøven i dag gikk helt fantastisk bra hvis du lurte, og jeg har store forhåpninger til karakteren. Håper på 5'er. Men nå skal jeg ikke snakke noe mer om skolen siden det er helg!

Vet dere hva jeg kom til å tenke på? I dag er det nøyaktig en uke igjen til premieren av New Moon! Det er jo ikke lenge i det hele tatt. Tiden har gått sykt fort siden jeg leste boken i sommer. Heldigvis fikk jeg billetter til premieren her i Ålesund, det var jammen ikke mange igjen da mamma bestilte.

Og i dag tidlig reagerte jeg ganske treigt, for jeg visste at det var fredag den 13. men tenkte ikke over på at det faktisk var fredag den 13. Skjønner deg godt hvis du ikke skjønte hva jeg mente. Men, nå skal jeg prøve å bli ferdig med å redigere svarene på spørsmålsrunden!

44636761257097167105
Tenkte bildet passer bra til overskriften

Skal du se New Moon?
Har du billetter til premieren?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg