JEG BARE MÅ

God morgen søte lesere! Tenkte å slenge inn et lite morgen innlegg i dag, just for you! Vet dere hvorfor? Fordi dere er så utrolig søte, og flinke til å kommentere! I'm so proud of you!

I går var en utrolig morsom kveld! Helt utrolig for en stemning, og et stort folkehav av oransje og blå. Masse synging og klapping og alt du kan tenke deg. Høydepunktet var så klart når spillerene kom opp på scena og sang sin egen versjon av "We are the world". Utrolig morsomt! Dette er virkelig once in a lifetime, og jeg håper det samme skjer neste år!

Velvel, nå får jeg spise ferdig frokosten min, før jeg tar turen på skolen der det sikkert kommer til å være en del trøtte folk. Så må jeg si til dere at det ikke blir så mye blogging denne uken pga. prøver osv. Men skal nok få til et innlegg eller to om dagen! Vi snakkes senere!

Jeg fikk forresten vite at jeg var kommet videre i en "top model" konkurranse på en blogg. Og denne uken er temaet sko, så da bidrar jeg med dette bildet:
img3283

Hva syns dere om bildet?

5 kommentarer

Siste innlegg