I DAG SKAL JEG TA SVINEINFLUENSAVAKSINEN

Hej alle sammen! I dag er dagen. Jeg skal ta svineinfluensavaksinen! Er ikke sikker på om jeg gruer meg eller ikke, men det er hvertfall ikke sommerfugler som flyr rundt i magen min.
Nå sitter jeg og spiser frokost som består av mitt deilige, vellykede brød som jeg bakte i går, med vossafår oppå. Jeg er ikke motivert i det hele tatt til turen i dag. Jeg er kledd lag på lag siden det sikkert er 30 minusgrader ute. Ok, det er 4 plussgrader. Men det kommer uansett til å bli kaldt, så det er jeg hvertfall forberedt på. Det blir sikkert ikke så mye blogging i dag siden vi har Tensing i kveld også. Så da får jeg bare pusse tennene mine nå, og forberede meg til jeg skal dra.

img2892
Jeg så trøtt og rar ut, men careface bearface.

Har du planer om å ta vaksinen?

8 kommentarer

Siste innlegg