FOTBALLTRENING – I LOVE IT!

Nå kom jeg nettopp hjem fra en kjempegøy fotballtrening. Vi har begynt å trene inne nå, siden vinteren kommer sakte men sikkert og da er det lurt å trene inne sånn at vi ikke fryser ihjel i minusgrader. Så i dag trente vi i gymsalen på skolen vår, og det kommer vi til å gjøre hver mandag resten av vinteren. (Ikke at vinteren egentlig har kommet enda). Vi prøver å finne enda en dag til å trene på, men sliter litt pga. konfirmantundervisning osv. Pluss at vi blir bare færre og færre på laget, så vi sliter litt..

Anyways, så kan jeg ikke få takket dere nok til dere som leser bloggen min og ikke minst kommenterer! Jeg vet at jeg sier det veldig ofte, men jeg liker å skrive det sånn at dere vet det. Og for hundrede gang; jeg setter stor pris på dere! Keep up the good work! Husk at jeg digger dere!

img2513
Regner med at du skjønner at bildet er redigert?

Hvis du går på en sport (eller en annen hobby) – hvor mange treninger har du i uka?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg