MIN MENING OM MILEY CYRUS

Før har Miley Cyrus vært forbildet mitt, og det har hun vært helt siden første sesong av Hannah Montana, og det er jo en stund siden. Nå er jeg veldig skuffet over henne. Hun spiller i Hannah Montana og er et forbilde for svært mange små jenter, og i det siste har hun ikke oppført seg sånn. Hun har danset med en strippestang på Teen Choice Awards (legg merke til: TEEN) og begynt å kledd seg veldig lettkledd på forskjellige prisutdelinger. Det liker jeg ikke. Jeg syns hun burde begynne å tenke mer over hvordan hun oppfører seg, med tanke på at flere tusen små jenter ser opp til henne. Jeg håper virkelig ikke at det kommer til å gå enda verre og at hun blir sånn som Lindsay Lohan og Britney Spears.

Skjønner'u hva jeg mener? 

Jeg digger fortsatt stemmen hennes, men syns hun begynner å gå altfor langt nå.

Hva syns du om Miley Cyrus?

Jeg avslutter innlegget med èn ting; hun er ikke mitt forbilde lenger.
11 kommentarer

Siste innlegg