FLERE SOM SKAL SE GREYS?

Det lukter nybakte boller, kameraet er rundt halsen og Greys Anatomy begynner om bare noen få strakser. Kan det bli bedre? Må nesten kjappe meg å skrive dette innlegget sånn at jeg rekker å se hele. Kjetil, Malin Ann og Dina har bakt boller som er ferdig straks, så det blir kveldens 'snacks'. Har sikkert tatt hundre flere bilder siden sist, føler at jeg går rundt og tar bilder av hver eneste, bidige detalj jeg ser her i huset. Men men, sånn er det når jeg får låne speilreflekskameraet til Kjetil. Nå begynner Greys, snakkes! 


Skal du se Greys Anatomy?

img2014
Enda et bilde av bleika selv. 
5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg