TIL MIN ALLER BESTE VENN!

Tenkte jeg skulle skrive et innlegg om min aller beste venn. Hun støtter meg i tykt og tynt og er ikke redd for å si sin egen mening. Jeg snakker om Mariell <3 

Vi møttes for første gang i sommerferien i fjor, og på en måte sa det klikk med en gang. Vi ble gode venner og etter hvert har vi bare blitt enda bedre venner. Da vi virkelig ble gode venner var vel egentlig i vinterferien (?) i år, tror jeg. Jeg var i Ørsta og snakket med henne om hvor mye jeg kjedet meg der osv, og dagen etter kom hun med bussen. Jeg kaller henne livredderen min. 
Flere ganger har vi samlet inn helium ballonger på forskjellige restauranter fordi vi synes det er så sinnsykt morsomt med helium stemme. 
I sommerferien var jeg med henne til Alta i ti dager og vi koste oss gløgg ihjel. Tok ansiktsmaske, spilte badminton midt på natten, ble kjempegode venner med flere hunder og "shoppet" på glitter og vita, siden det var de eneste "interessante" butikkene der. Etter ti dager var vi fortsatt ikke lei av hverandre og hadde ikke hatt noe imot å være der lenger. 
Vi var også på Madonna konsert begge to i sommer, var ikke så langt ifra hverandre da, men fikk ikke sjansen til å møtes med tanke på at det var 40.000 folk der. 
Kunne skrevet enda mer, men jeg tror det hadde blitt litt mye å lese. 
813513465105112267419112230375547520410n
Lagde en video i går, brukte faktisk tre timer på den. Her er den:
Så, Mariell; du betyr utrolig mye for meg og jeg er kjempeglad i deg. <3
Har du en sånn venninne?
7 kommentarer

Siste innlegg