HONEY, I’M HOOME!

Heyheey! Jeg er nå tilbake i sivilasjonen og det er veldig deilig å gå på vanlig do igjen. Jeg kjenner også at en forkjølelse er på vei, går og snyter meg hvert femte minutt cirka.

Konf. turen var ihvertfall koselig, ikke at vi var så heldig med været, men så var vi jo egentlig ikke så mye ute heller da. Holdt på med litt forskjellige leker, fikk informasjon om konfirmanttiden fremover og presentasjonsgudstjenesten som skal være i morgen. Kjenner jeg er veldig trøtt nå og at jeg egentlig burde gå å legge meg med en dorull ved siden av meg gjennom hele natten. Jeg skal forresten bli mye flinkere til å blogge nå fremover. Har vært mye skolearbeid i det siste, det skjønner du sikkert. Snakkes!

profilbilde
Sitter på Martes pc og har derfor ingen 'nye' bilder å legge ut.

Har du en fin helg?

7 kommentarer

Siste innlegg