Vi lever i en svinesti

God morgen, bloggen! Vi la oss i ett tida i natt og sto opp kvart over ni (?) i dag tidlig. Så nå er vi gode og mette etter en deilig frokost og det er ABBA singstar som gjelder. Rommet er bombadert med madrasser, dyner, puter og litt forskjellig snacks her og der, så da blir det rydding senere. I går hadde vi egentlig tenkt å se Hannah Montana -The movie, men da var visst klokken 00.20, så det ble utelukket. Men jeg har jo sett den 3 ganger, så det gjør jo egentlig ingenting.

Jeg vurderer å starte en konkurranse snart, så det blir jo kanskje spennende? Må finne en premie først, så følg med! 

I dag skal vi spille kamp, så da må vi helt inn i Eidsdalen, kjipt. Og da blir det heller ikke så mye blogging i dag, vet ikke når vi kommer hjem heller. Når jeg kommer hjem må jeg også forberede meg til engelsk stil i morgen.

Nå må vi snart kle på oss, hvis Margretha noen gang klarer å rive seg løs fra mikrofonene. Snakkes!


Oss atm.

Hva er planene dine for dagen?

4 kommentarer
    1. Du har blitt utfordret av http://www.donkeey.blogg.no! 🙂
      Utfordringen går ut på å:
      1. Gå på mine bilder/mapper.
      2. Velg den 6. mappen.
      3. Finn det 6. bildet.
      4. Sett det inn på bloggen din og skriv litt om det.
      5. Inviter 6 nye link og gi beskjed om utfordringen til dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg