DAGENS TOPP 5!

Tenkte jeg skulle begynne med Topp 5. Det blir ikke hver dag, men når jeg har muligheten og vet hva jeg vil legge ut topp 5 om.

Dagens TOPP 5 er tv-serier (fra TvNorge, tv2 og tv3):

#1 er Gossip Girl. Jeg elsker den serien! Sladderen, klærne, alt! Vises ikke på TvNorge for tiden, men snart kommer ny sesong.

#2 er One Tree Hill. Har fulgt med på alle sesongene, og blir aldri lei! Intrigene, kjærligheten.. Og alt i alt holder de sammen. Nye episoder på lørdager 16.20 (reprise fra forrige episode) og 17.10.

#3 er Two and a half men. Ler alltid når jeg ser på denne serien! Hvis du ikke har sett den anbefaler jeg deg å se den! Hverdager 18.00 og 19.30 på Tv3.

#4 er Frustrerte Fruer. Disse fruene blir man aldri lei av. Masse drama og bestevenninner som holder sammen i tykt og tynt. Vises ikke på tv for tiden.

#5 er Greys Anatomy. Legeserien med kjærlighet, drama og som regel masse blod (av og til syns jeg det blir for mye, men det er jo bare meg). Tirsdager 21.45 på Tv2 og de viser en episode i dag også til samme tidspunktet.

Ble kanskje litt dårlig forklart, men jaja. Du kan også se alle disse seriene på en av favorittnettsidene mine, SurfTheChannel. Der kan du også se mange andre serier!

kule1

Hva er dine topp 5 tv-serier?

5 kommentarer
    1. Hei hei søte deg! Tuusen takk for kommentar og takk for at du er så positiv til dette! 😀 Elsker positive mennesker! ;D Såå gøy! Dagen er i morgen så er jo bare å gjøre seg klar! 😀 Håper du får en kjeempeflott dag! Planer kanskje? 🙂

    2. E ikke av den personen som følge me på alt mulig, så e tar Frustrerte på 1 å one tree Hill på 2 😛 resten.. dei e e ikke avhengig av xD 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg