“aaw, et pinnsvin!”

Jeg og Mariell så det søte pinnsvinet når vi gikk ute i stad. Prøvde å ta bildet av den med det digge mobilkameraet mitt, men vi vet jo alle at det er litt vanskelig når det er bekmørkt ute og jeg skal bruke mitt 2.0 megapixel dritt kamera. Men jeg fikk jo med litt av det ihvertfall. Før vi gikk ut så vi Mgp Jr. Noen andre som så det? Vi ble hvertfall ikke fornøyd med resultatet i det hele tatt! MYSTERY på andre plass?? Ikke for å være frekk eller noe sånt, men HALLOOO! Nå skal jeg ikke sitte å klage på resultatet siden jeg ikke kan gjøre noe med det uansett..

Kjenner øyelokkene mine begynner å bli tunge som bly nå, så det er et tegn på at jeg kanskje burde legge meg snart. Men, jeg lovte at jeg skulle skrive et lenger innlegg nå på kvelden, så det skal jeg holde. Forresten, er jeg den eneste som synes helgen er alt for kort? Jeg mener, halve fredagen er vi på skolen, så har vi hele lørdagen fri, og søndagen går som regel til å tenke på at det er skole dagen etter. Regner med at det er sånn med flere? Det er hvertfall utrolig irriterende!

På onsdagen kommer Hannah Montana: The Movie ut på dvd og da skal jeg kjøpe den. Den har kommet ut på leie nå, men jeg måå jo så klart kjøpe den, hihi!

Nå må jeg legge meg før jeg begynner å skrive i søvne her, det ville kanskje blitt litt rart. Snakkes i morgen!

090905220004
Beste mobilkameraet ever!

Forresten så var det nettopp noen idioter som skjøt opp fyrverkeri lenger borte her.

Har du sett pinnsvin før?
Skal du kjøpe Hannah Montana: The Movie?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg