Først når sommerferien er over..

..kommer fineværet! Og nå skal jeg ikke skrive enda et av de kjedelige innleggene der jeg snakker om været igjen.
Jeg har blogget veldig lite i det siste, og det beklager jeg. Har bare ikke følt noe for det. MEN, det er over nå! I'm back. Du skjønner sikkert at det uansett blir litt mindre blogging enn før siden sommerferien er over, og jeg må tilbringe formiddagen på skolen. Jeg fikk forresten igjen mattetentamen i dag! Siden jeg var i New York når alle de andre fikk den igjen, fikk jeg den i dag. Jeg fikk 5!!!! JUHU!

I dag må jeg legge bokbind på noen bøker, og så må jeg rydde rommet. *Sukk* Men jeg skal sette på musikk på dataen på det høyeste -som ikke er høyt i det hele tatt- og så kan jeg oppdatere litt av og til med hvordan det går i grisebingen.

Snakkes!

snapshot52

Er rommet ditt ryddig?
Er det fint vær hos deg nå?

5 kommentarer
    1. Så bra at du fikk 5 på matte tentamen! 🙂 Kunne ønske jeg var god i matte og, men shit happens.. Snakker vi -2 på matte tentamen eller? Haha 🙂

    2. Rommet mitt er ryddig og rotete om hverandre. Vi har vaskehjelp og hun har rot og støv på hjernen så hun rydder endel for meg :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg