Fint vær sa du?

Neeei. I natt pøsregnet det, og tordnet og lynte! Første gangen det lynte, tordnet det bare få sekunder senere, så lynet kan ikke ha slått ned så langt i fra.. HJELP! Det var skummelt. Nå skinner jo sola, så forhåpentligvis blir det fint vær de neste dagene. På torsdag er det jo meldt sol og 22 grader! Først når sommerferien er over kommer fine været. Og det var dagens værmelding!

I dag skal jeg ta meg en tur ned til byen, sammen med Margretha. Må kjøpe nytt penal osv, siden det rosa Von Dutch penalet mitt er overskriblet! Og så vurderer jeg å kjøpe en skinnjakke på Bik Bok, men jeg er ikke helt sikker enda.

Nå må jeg kle på meg, og så ringe Margretha og sjekke om det er noe liv i henne.

Forresten; Mariell har kommet hjem!! JUHU!! Hun har vært i Afrika i en uke, og som jeg savner henne!

myphoto09061221
Har ikke noe ATM bilde, så da legger jeg ut dette bildet av meg og Mariell søta <3

Hva er dine planer for dagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg