Early morning

God morgen søtiser! Jeg ble vekt tidlig i dag, (ikke egentlig tidlig da, den var jo 10.20), av postmannen. Pappa hadde visst fått en pakke som jeg måtte ut å ta i mot. Nå sitter jeg her med avisa ved siden av meg, klar til å smacke neste flue som kommer i nærheten. Sikkert tjue fluer her inne.. På tv'en står Disney Channel på og der viser de "Finn far!" der Jason Earles (Jackson fra Hannah Montana) har en hilarious frisyre! Nå må jeg vel snart trykke i meg noe mat, sunt eller usunt, og så skal jeg begynne på sesong to av The Secret Life of the American Teenager. Har du sett den enda? Du kan se den her. Kommer med outfitbilde senere når jeg har funnet ut hva jeg skal ha på meg.

dsc01523
Meg og Mariell

Hva skal du i dag?

Nedtelling; 1 dag igjen til Alta med Mariell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg