APARTMENT TOUR!

Finally – our apartment tour is up!

Endelig kan jeg vise dere leiligheten vår etter vi pusset den opp! Jeg kunne jo vist dere før, men jeg ville vente til vi var helt ferdig. I videoen viser jeg dere før og etter av kjøkkenet, og som dere ser er det veldig stor forskjell. Det føles ut som vi har en helt ny leilighet, som er mye lysere og og finere. Vi er veldig fornøyd med resultatet, og jeg håper dere liker den også. Jeg skal vise litt bilder i senere innlegg også! 

I can finally show your our apartment after renovation! I could’ve showed you sooner, but I wanted to wait until it was all done. In the video you’ll see before and after of the kitchen, and as you can see it’s quite a big difference. It feels like we have a new apartment that’s much brighter and better. We’re very happy with the  result, and I hope you like it too. I’ll show you some photos later as well! 

5 kommentarer
    1. Kjære Malin! ❤️ Leiligheita er berre heilt super! Jammen har dette vore mykje arbeid, men trur det blei akkurat slik dokke ønska det! Vi kjem snart for å sjå «live»! Lykke til! 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg