ONE YEAR AGO

Hei dere! Jeg skriver til dere fra samme plassen som jeg har sittet på i hele dag – ved spisebordet. Jeg er nemlig midt oppi en hjemmeeksamen som starter i dag og pågår hele uken, men siden jeg nå har gitt meg for dagen tenkte jeg å oppdatere her, siden det er litt for lenge siden. 

// Hey guys! I’m writing to you from the same spot I’ve been sitting at the entire day – by the dining table. I’m in the middle of a home exam that started today and lasts all week, but since I’ve finished for today I thought I would update you, since it’s been a little too long. 


Dette innlegget skulle nemlig egentlig komme forrige fredag (treig ja), for på torsdag var det nemlig akkurat ett år siden vi kjøpte leiligheten vår! Så jeg tenkte jeg måtte skrive litt om det her, for jeg husker fortsatt for en fantastisk følelse det var. Vi som egentlig ikke hadde noen forventninger til leiligheten da vi var på visning, for den lå akkurat på budsjettgrensen vår, men så fikk vi den faktisk! Det var verdens beste, og uvirkelige, følelse da megleren ringte og sa at den var vår. Vi trives så utrolig godt her, og jeg føler meg så heldig som har en så fin leilighet som første leilighet, for jeg synes virkelig den er SÅ fin. Spesielt nå som vi er ferdig å pusse opp også. Og ja, det kommer video av leiligheten, det er det første som står på planen når jeg er ferdig med eksamen! Jeg gleder meg veldig til å vise dere hvordan det har blitt her, for det er ganske stor forskjell. 

// I was supposed to post this last Friday (I know I’m slow), because on Thursday it was the one year anniversary of buying our apartment! So I thought I had to write a little bit about it here, because I still remember the amazing feeling. We went to look at the apartment without any expectations since it was right at our budget (so we didn’t have much more for a bidding war), but we actually got it! It felt so unreal when the real estate agent called and told me the apartment was ours. Truly the best feeling. We like it so much here, and I feel so lucky to have this amazing apartment as my first. Especially now that we’re done renovating. And yes, apartment tour is coming, it’s the first thing on my to do-list when I’m done with my exam! I can’t wait to show you how it turned out, because it’s quite the difference. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg