DAYS LIKE THESE

Det har regnet omtrent i ett sett de siste ukene, og det er faktisk ikke å overdrive engang. Så i går da det faktisk ikke regnet, fikk jeg endelig sett og følt litt på den fine høsten. Når det konstant regner tar det liksom over fokuset fra de fine, gulbrune trærne, og istedenfor er alt bare grått. Så i går da jeg møtte Ingrid måtte jeg benytte meg av at det ikke regnet, og ta noen fine høstbilder. I dag har det vært sol (!!) i tillegg, og en veldig fin temperatur, så jeg gikk en tur tidligere i dag. Det var helt fantastisk, og det gjorde så godt for kroppen. Nå håper jeg at det ikke skal regne like mye fremover, sånn at jeg kan gjøre dette mer. Frisk høstluft er jo faktisk noe av det beste som finnes. 

// It’s basically been raining constantly for the last few weeks, and I’m not even exaggerating. So yesterday when it was actually NOT raining, I finally got to see and feel a little bit of how beautiful autumn really is. When it’s constantly raining it kind of steals the focus from those beautiful yellow/brown trees, and everything’s just grey instead. So yesterday when I met up with Ingrid, I took advantage of the nice weather and took some beautiful autumn photos. Today it’s actually been sunny (!!) as well, and a very nice temperature, so I went for a walk earlier. It was amazing, and it felt so good for my body. I really hope it won’t rain as much from now on, so that I can do this more. Crisp autumn air is truly one of the best things in life. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå må jeg begynne å gjøre meg klar for jobb. Jeg har tatt det veldig rolig hittil i dag fordi jeg har vært litt plaget med hodet, men det føles heldigvis bedre ut nå. Dagene mine består for det meste av skole og jobb for tiden, eller det vil si at planen er å fokusere mer på skole, hehe. Jeg har ikke gjort fullt så mye hittil som jeg hadde tenkt, men nå føler jeg at jeg begynner å komme i gang. Hjemmeeksamen er allerede om under tre uker, så jeg må bruke litt tid på å forberede meg til den. Og så håper jeg på å oppdatere litt mer her inne også, og kanskje om mer enn bare været, som det meste av dette innlegget har handlet om. 

// Now I have to start getting ready for work. I’ve been taking it easy so far today because I haven’t been feeling too good, but luckily I feel better now. My days mostly consist of school and work. Or, I’m planning to focus more on school. I haven’t done that much school yet, but now I’m starting to. I have a home exam in under three weeks, so I have to spend some time preparing for that. And I want to update more in here as well, and maybe about more than just the weather, which most of this post has been about.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg