LIFE UPDATE

Nå var det plutselig LITT for lenge siden jeg har gitt en liten “life update” her, og det er egentlig bare fordi jeg har hatt det veldig travelt, og ikke hatt så mye å dele. Jeg har jobbet mye ved siden av skolen ettersom det fortsatt har vært ferieavvikling, men nå har det roet seg, og det er en litt roligere hverdag igjen. En veldig rolig hverdag er det jo ikke, men jeg liker den nye hverdagen min. Det er en god del skolearbeid, men heldigvis er mye av det gøy og praktisk arbeid. Jeg er fortsatt veldig glad for at jeg valgte dette studiet. 

// And suddenly all this time has passed since the last time I wrote a life update here, and it’s simply just because I’ve been very busy, and haven’t had too much to share. I’ve been working a lot next to school, but now it’s less work, and not so hectic days. I still have a lot to do, but I like my “new” life. A lot of school work, but mostly fun and practical work. I’m still so happy I chose this major. 

Nå er jeg hos mormor og morfar, og jeg hører rykter om kakespising snart. Litt juksing fra matplanen min (skal fortelle dere mer om dette senere), men sånn er det når det er dagen mellom bursdagene til mormor og morfar. Mormor hadde nemlig bursdag i går, og morfar har bursdag i morgen, så da må det selvfølgelig feires, og litt kake slår aldri feil. Jeg har fått unnagjort ukens første treningsøkt og endel skolearbeid i dag, så jeg sier meg fornøyd med dagens innsats, og nå vil jeg bare kose meg resten av kvelden. Og nå lover jeg at det ikke er så veldig lenge til neste gang vi snakkes, hehe ♥

// I’m at my grandparents house now, and I’m hearing rumors about some cake eating soon. A little bit of cheating from my meal plan (I’ll tell you more about this later), but that’s how it is when it’s the day between my grandparents’ birthdays. It was my grandmothers birthday yesterday, and it’s my grandfathers birthday tomorrow, so of course we have to celebrate! I’ve checked of the first workout of the week and some school work today, so I’m happy with todays effort, and now I just want to enjoy the rest of the evening. And I promise it won’t be to long until my next update here ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg