MY FAVORITE BRIDGE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere! Nå tenkte jeg å ta meg litt tid for å oppdatere, mens jeg først har tid. Nå har jeg altså blitt student, og hittil har det egentlig gått over alle forventninger! Vi har jo ikke kommet skikkelig igang enda naturligvis, siden det er mye introduksjon først, men av det jeg har hørt og sett hittil tror jeg virkelig at dette er det rette for meg. Vi er jo midt i fadderuken nå, men i kveld valgte jeg å holde meg hjemme fordi jeg var sliten og trengte litt “ro”. Så jeg dro på trening istedenfor, jeg! Men i morgen er jeg tilbake. Klassen min og fadderne er veldig hyggelige, så dette tror jeg blir veldig bra. Jeg er jo hos mormor og morfar denne uken, men neste uke starter pendlerlivet for da skal jeg jobbe litt i Ålesund også. Noen av dere som har startet nye studier? 

// Hey guys! I thought it was time to update you, now that I have a little bit of time. I’m now a student, and so far it has exceeded all my expectations! We haven’t started for real yet since it’s a lot of introduction first, but by what I’ve seen and heard so far I really think this is the right study for me. We’re in the middle of “Buddy Week” right now, but tonight I decided to stay at home because I was tired. So I did a workout instead! But tomorrow I’ll be back. My classmates are so nice, so I think I’ll have a great three years. As mentioned in my last post I’m staying with my grandparents this week, but next week I’ll be doing a lot of driving since I have some work to do at home after school. Have any of you started school as well?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg