SUNDAY FEELS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette har vært en produktiv søndag, ettersom jeg dro tidlig avgårde på en liten roadtrip for meg selv, til besteforeldrene mine. I dag tok vi bilder av hytta deres som skal legges ut for salg, og den fotografjobben ble altså min. Jeg hadde ikke vært der på sikkert ti år, så det var rart å være tilbake, men også fint å få vært der en siste gang før den sikkert blir solgt. Vi spiste middag på en restaurant i Ørsta, og så kjørte jeg hjem ikke så lenge etter. Jeg skal tilbake dit allerede i morgen kveld, ettersom skolen starter på tirsdag, og den er altså i nabobygda til besteforeldrene mine. Så nå starter altså pendler/studentlivet, og jeg er spent på hva den har å bringe! Skal prøve å få oppdatert litt her gjennom fadderuka, jeg aner jo ikke hva jeg går til, haha. Håper dere har hatt en fin helg ♥

// This has been a productive Sunday, since I left home early this morning on a small roadtrip by my self, to my grandparents. Today we shot photos of their cabin that they’re putting up for sale, so the photography job was mine. I haven’t been there for probably ten years, so it was weird to be back, but also nice to be there one last time before it’s probably being sold. We had dinner at a restaurant, and then I drove home not long after. I’m going back there tomorrow already, since school starts Tuesday, and that is close to where my grandparents live. So now student life begins, at a school that’s about 1,5 hours from where I live. I’m very excited to see how it will be, and I will try to update you sometimes this upcoming week. Hope your weekend has been great ♥

1 kommentar
    1. Takk for sist, Malin! Kjekt å vere saman med deg, og takk for den flotte jobben du har utført! 😘 Så flotte bilde det er av deg! Veldig avslappande og fint antrekk! Synes også at kulissene bak er supre! Er det heime hos deg og Matias? Møtes! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg