APARTMENT GOALS

Good fredag! Dette innlegget skulle egentlig komme tidligere i uka, men så skjedde det bare ikke. Uken har bare flydd forbi, og nå er det plutselig helg – og den siste helgen før jeg starter studentlivet. Jeg har bare jobbet og trent denne uken, så jeg har ikke hatt så mye å dele her, annet enn at jeg fortsatt har masse bilder fra New York å dele med dere. Jeg har jo delt endel på Instagram allerede (@malindh), og siden jeg begynte å gå tom for bilder der ble det en shoot i går. Vi sto opp tidlig og var ute av døren klokka 8, så der får kjæresten min masse poeng fra meg som orket å bli med på det. Det var bare meldt fint vær på morgenen, og jeg begynte på jobb klokka 12, så da måtte det gjøres rett og slett. Jeg syns bildene blir bra da, så jeg skal dele noen av de her etter hvert også! Håper dere får en fin helg ♥

// Happy Friday! This post was supposed to be published earlier this week, but then it just didn’t happen. This week has just flown by, and suddenly it’s the weekend – and the last weekend before student life starts. I’ve really just been working and working out this week, so I haven’t had much to share here, other than that I still have lots of photos from New York to share with you. I’ve shared a lot on Instagram already (@malindh), and since I started running out of photos there, we had a shoot yesterday. We got up early and was out the door at 8am, so my boyfriend earned lots of points there since he came along. The forecasts said it would be good weather in the morning, and not later, and since I started work at 12, we just had to do it then. I think the photos turned out good, so I’ll share some of them here as well! Hope you’ll have a great weekend ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg