ON TOP OF THE WORLD

Det er tredje eller fjerde gangen jeg har vært på Top of the Rock nå, og det er favorittplassen å se New York fra. Det er iallefall her du får den beste utsikten, mener jeg. Det var vindfullt der oppe, så jeg brukte mesteparten av tiden på å holde nede kjolen min for å ikke vise alt, hehe. Nå er det allerede én uke siden vi kom hjem, tiden går så fort! Jeg jobber de fleste dager før skolen starter om under to uker, så da går tiden hvertfall fort. Jeg må bare benytte muligheten før studiene med å jobbe mest mulig, for det har jeg jo ikke muligheten til om ett par uker. Hva gjør dere for tiden?

// It’s the third or fourth time I’ve visited Top of the Rock, and it’s my fave place to watch New York from. I think this is where you get the best view of the city. It was windy up there, so I spent most of the time holding my dress down so that I wouldn’t show anything, haha. It’s already one week since we came home, time is going by so fast! I work most days before school starts in under two weeks, so that makes the time go even faster. I just have to work as much as possible now, because I won’t be able to do that in a couple weeks. What are you guys up to these days? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg