KITCHEN UPDATE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
From vanilla to white

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sneak peek on tiles and sink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Marble” countertop 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Black handles

Her har dere en liten sniktitt på det nye kjøkkenet! Det er jo fortsatt “in progress”, men jeg tenkte det kunne være gøy for dere å se en liten sniktitt. I dag får vi forhåpentligvis på flere av frontene, sånn at vi kan begynne å sette ting inn igjen, og ikke må ha det stående på gulvet som det har gjort i noen uker nå. I går fikk vi iallefall satt inn ovnene da, så nå går det an å lage litt mat også. Det har vært en sløv start på dagen hittil, jeg var så trøtt og sliten da jeg våknet, og fant ut at jeg må bare ta noen timer på sofaen for å slappe helt av. Så jeg har stort sett bare sett Love Island episodene jeg gikk glipp av mens jeg var på ferie, hehe. Satser på å gå en tur senere, om ikke det blir veldig ille regnvær. Håper dere har en fin dag!

// Here’s a little sneak peek on the new kitchen! It’s still in progress, but I thought it could be fun for you guys to see a little bit of it. Hopefully we’ll get in more of the drawers today so that we can start putting things back in, and not have it on the floor anymore. Yesterday we put the ovens back in, so at least we can cook food now. Today I’ve had a slow start to the day. I felt so tired when I woke up, so I’ve just been laying on the couch to relax. I’ve mostly just been watching the Love Island episodes I missed out on when I was on vacation. I want to go for a walk later, if it’s not raining a lot. Hope you’re having a good day!

7 kommentarer

Siste innlegg