A FOGGY VIEW

Åh, jeg har så mye å skrive og vise dere! I dag reiser vi hjem etter å ha vært her i én uke, og vi har gjort og sett så mye på denne uken. Jeg er ikke helt klar for å reise herfra enda kjenner jeg, jeg liker jo byen så godt, men det er jo alltid godt å komme hjem også. Vi har jo tross alt et kjøkken å bli ferdig med hjemme. Vi har fortsatt noen timer i byen før vi må dra til flyplassen (vi ligger seks timer bak dere), så vi får se hva vi finner på da. Først på planen er iallefall frokost – det trengs!

// Oh, I have so much to write and show you guys! We’re going home today after being here for one week, and we’ve seen and done so much this week. I’m not completely ready to leave this city just yet, I like it so much here, but it’s always nice to come home too. We have a kitchen to finish at home so. We still have a few hours in the city before we’re headed to the airport, so we’ll see what we’ll get up to. First up is breakfast – much needed! 

En av dagene dro vi opp i One World Observatory, og der hadde jeg aldri vært siden den åpnet bare én liten måned før jeg flyttet herfra. Dessverre var ikke været helt på vår side siden det hadde tåket helt til på den lille tiden det tok oss å komme opp i bygningen, men det lettet litt etterhvert slik at vi fikk sett endel. Det var uansett kult å være der oppe, selv om jeg må si at jeg foretrekker Rockefeller. Jeg følte meg litt svimmel oppe i One World Trade (den blir jo smalere og smalere mot toppen, og det sies at den faktisk gynger litt når det blåser), og jeg føler Rockefeller er litt bedre for oss med høydeskrekk, for der kan du ikke se rett ned. Men det var uansett en kul opplevelse som jeg anbefaler! Om du bare skal opp i ett observatory (du kan velge One World, Empire eller Rockefeller) vil jeg anbefale Rockefeller. 

// One of the days we went up to One World Observatory, and I had never been there before since it opened just a month before I moved. Unfortunately the weather wasn’t that good since it got so foggy on that short time it took us to get up in the building, but it got better after a while so that we could see a lot. It was cool to be there anyways, although I have to say I prefer Rockefeller. I felt a little dizzy up in One World Trade (it’s slimmer at the top, and it’s said that it actually moves a bit when there’s wind), and I feel like Rockefeller is a little bit better for us with a fear of heights, because there you can’t see straight down. But anyways it was a cool experience that I recommend! If you’re only going up in one observatory (you can choose One World, Empire or Rockefeller) I would recommend Rockefeller. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg