HELLO NEW YORK

Åh, det er godt å være tilbake! Det føles egentlig ikke ut som om noe har forandret seg siden jeg flyttet herfra for tre år siden, og jeg kjenner meg like godt igjen som det jeg gjorde da. Vi har nettopp våknet her, og skal snart gjøre oss klare for en ny dag. Vi har vært her i en og en halv dag nå, og i dag føler jeg meg endelig som en fungerende person igjen. Jeg ble nemlig skikkelig tatt av jetlagen første dagen og sov derfor veldig lite, men nå har jeg fått en god natts søvn og føler meg mye bedre. 

// Oh, it’s good to be back! It doesn’t feel like much has changed since I moved from here three years ago, og and I still know where “everything” is like I did back then. We just woke up, and soon we’re getting ready for a new day here. We’ve been here for one and a half days, and today I finally feel like a functioning person again. The jetlag really got to me the first day and I didn’t sleep a lot, but now I’ve had a good nights sleep and I feel so much better. 

I går tok vi først turen til mitt gamle nabolag i Brooklyn, jeg måtte jo vise Matias og familien hvor jeg bodde. Etter det tok vi turen til Brooklyn Bridge området hvor vi spiste lunsj på Shake Shack (FAVORITTEN♥♥♥) og etter en stund gikk vi over broen tilbake til Manhattan. Det er SÅ varmt her, men nå skal det ikke være noe særlig sol resten av turen, og det er egentlig helt greit med tanke på hvor varmt det er. På kvelden dro vi til Times Square og kikket litt i butikker og spiste middag. Nå må jeg gjøre meg klar for frokost, jeg er SULTEN! Håper dere har det fint ♥

// Yesterday we went to my old neighborhood in Brooklyn, since I had to show Matias and the family where I used to live. After that we went to the Brooklyn Bridge area where we first had lunch at Shake Shack (MY FAVE♥♥♥) and after a while we walked over the bridge back to Manhattan. It’s SO hot here, but now there won’t be much more sun for the rest of the trip, and that’s completely fine considering how hot it is. In the evening we went to Times Square and looked around in stores and had dinner. Now I have to get ready for breakfast, I’m so hungry! Hope you’re doing well ♥ 

5 kommentarer
    1. Kjempefine bilde, Malin, og så forstår eg at dokke har det supert! Heldige dei som har ein slik super guide! Nyyyyyyt….! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg