A NEW STAGE IN LIFE

Jeg tror faktisk ikke jeg har nevnt noe om den kommende høsten her på bloggen enda, men siden det i dag ble “offisielt” eller hva jeg skal si, kan jeg dele det nå. Jeg skal altså studere! Endelig(?)! Jeg skulle jo egentlig i fjor, men så følte jeg meg ikke klar etter et veldig hektisk år i forkant, men jeg tror helt ærlig jeg ikke følte meg klar fordi jeg ikke var så gira på studiene jeg hadde søkt på. Til høsten skal jeg starte å studere PR og Kommunikasjon, og jeg føler på meg at dette er det rette. Jeg tror iallefall ikke jeg kan finne et studie som vil være mer interessant enn det for meg. Så nå starter et nytt stadie i livet, selv om jeg allerede har ett år med høyere utdanning fra før av, som jeg glemmer litt av og til. Men jeg er veldig spent, og jeg håper virkelig at jeg kommer til å trives! Jeg har også skaffet meg en jobb til, så det blir mye å sjonglere, men jeg er veldig klar! 

// I don’t think I’ve mentioned anything about the upcoming season (fall) on the blog yet, but since it was “official” today, I thought I would share it now. I’m going to college! Finally(?)! I was supposed to start last year, but I didn’t feel ready after a very hectic year before, but I honestly think that I didn’t feel ready because I wasn’t too excited about the degrees I had applied for. So this fall I will start studying PR and Communication, and I feel that this is the right one. So a new stage in life will start now, even though I already have one year of college, which I sometimes forget. But I’m very excited, and I really hope I will like it! I’ve also gotten another job, so it will be a lot to juggle, but I’m so ready!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men før det skal jeg nyte ferien mens jeg kan, og nå har vi bare én dag til hjemme før turen går til New York! Åh, jeg får sommerfugler i magen av å dra tilbake til byen som var mitt hjem i ni måneder. Og det blir så kjekt å få vise byen til kjæresten og familien hans, jeg blir jo naturligvis guide når vi er der siden jeg er godt kjent, hehe. Men jeg tror vi snakkes før det, jeg håper jeg rekker å redigere gårsdagens vlog slik at jeg får lastet den opp i morgen. Noen av dere som har kommet inn på studie forresten? Den offisielle datoen er jo ikke før fredag, men de var tydeligvis tidlig ute, hehe. 

// But before that I will enjoy my vacation, and now we only have one more day at home before we’re leaving for New York! Oh the butterflies I get when thinking of going back to the place that was my home for nine months. It will be so cool to show the city to my boyfriend and his family, cause of course I will be like a guide when we’re there since I know the city quite well. But I think there will be a post up tomorrow as well, if I have time to edit my vlog from yesterday. 

6 kommentarer

Siste innlegg