FESTIVAL NIGHTS

Jeg måtte sjekke når det var jeg blogget sist, og det var tydeligvis forrige søndag. Søndag er visst den store bloggedagen for min del, men det er da bedre enn ingenting. Det er oppussingskaos hjemme, og dermed også kaos i hodet mitt, så jeg henger ikke alltid helt med. Vi har herved flyttet hjem til svigers for en ukes tid, for nå har vi ikke kjøkken hjemme. Eller, det vil si at kjøkkenet ligger strødd utover hele leiligheten, så det er ikke fullt så beboelig akkurat. Men da er jo det veldig greit at vi har en annen plass å bo imens. Og så blir det jo veldig bra til slutt!! 

I had to check when the last time I blogged was, and apparently it was last Sunday. I guess Sunday is the best day to blog for me, but it’s better than nothing. We have a renovation chaos at home now, which means it’s also chaos in my head. So we just moved home to my in-laws for about a week, since we don’t have a kitchen at home. I mean, we have a kitchen, but it’s spread all over the apartment, so it’s not that nice to live there right now. But it’s great that we have another place to stay while we’re renovating. And it will look so nice when we’re done! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går dro jeg med noen venninner til en festival rett utenfor byen. Dessverre ikke Palmesus, men det var kjekt uansett. Sukkerspinn, solnedgang, masse kjentfolk og fin musikk fra Sondre Justad. Det var faktisk ett par jenter som kom og sa de leste bloggen min også, så det var kjempekoselig! Gir meg litt mer motivasjon til å blogge mer i tiden fremover. I dag har jeg vært på trening, styret med kaoset hjemme, og så ble vi invitert på middag hos Ingrid og samboeren, så det var veldig kjekt ♥ Den kommende uken tror jeg blir hektisk, men jeg skal prøve å oppdatert litt mer her inne enn det har vært de siste ukene. Det er siste uken før ferie, og jeg begynner å få skikkelig reisefeber!! 

Yesterday I went to a festival outside of town with some friends. Cotton candy, sunset, lots of friends, and amazing music from a Norwegian artist called Sondre Justad. A couple girls came up to me and told me they read my blog, that was so nice! Gives me a little more motivation to blog more from now on. Today has consisted of a workout, renovation chaos at home, and a dinner with a couple friends, which was so nice. I think the upcoming week will be hectic, but I will try to update more than I’ve done the last few weeks. It’s the last week before vacation, and I’m starting to get really excited about traveling!! 

1 kommentar
    1. Flotte bilde frå festivalen på Giske! Så bra at dokke får bo hos svigers no i alt kaoset heime! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg