FRESH WHITE KICKS

God søndag! Har dere hatt en fin helg? Det har jeg, og vi er nå neeesten ferdig med gulvet. Det er bare garderoben igjen, så det er ikke store greiene. Vi kunne blitt ferdig i dag, men så er jo det ikke lov å “bråke” på søndager, så da går det ikke. Litt irriterende når man pusser opp og helst vil bli ferdig, men det er jo forståelig også at det er en regel. Dagen har derfor heller bestått av trening, vannscooter, junk food og avslapping. For øyeblikket er det fotball på TV (gleder meg sånn til VM er over…) og hunden sover på fanget mitt, med en pute halvveis oppå henne som jeg har laptopen på. Det er så kos med hund ♥

// Happy Sunday! Have you had a nice weekend? I have, and we’re aaaalmost done with the floor. We just have the walk in-closet left, so it’s not that much. We could’ve been done today, but it’s not allowed to make “noise” on Sundays, so then we can’t do it. A little bit annoying since we’re renovating and we want to be done, but I understand why it’s a rule. So this day has consisted of working out, jet ski, junk food and relaxing. Right now there’s football on the TV (can’t wait until the World Championship is over…) and the dog is sleeping on my lap, with a pillow on her which I have my laptop on. It’s so nice to have a dog here♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg ville vise dere de nye, freshe sneakersene mine! De er fra Nly Shoes, og har en skikkelig chunky såle som jeg digger! Det har jo vært populært en stund nå, og jeg har egentlig ikke vært så stor fan av Balenciaga og Fila sine, men disse var helt enkle og ikke like “mye” så der var det kjærlighet med første blikk. Og så har jeg ikke så mange hvite sko så da var det jo greit tenker jeg. De er utrolig gode på foten også faktisk! 

// I wanted to show you my new, fresh sneakers! They’re from Nly Shoes, and I love the chunky soles on them! Shoes like these have been popular for a while now, and I haven’t really been a huge fan of the Balenciaga and Fila ones, but these were so simple and not too much, so it was love at first sight. And I don’t really have that many white shoes either so. They’re really comfortable as well! 

4 kommentarer

Siste innlegg