SMOOTHIES AND DONUTS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et innlegg fullt av mat! Er ikke det de beste innleggene? Forrige fredag dro mamma og jeg en tur til sentrum av Haag og kikket mer i butikker, før vi spiste lunsj på Mugs & Mermaids. For et kult sted! Mamma spiste krabbeburger og jeg hadde en blå smoothie bowl. Den smakte veldig godt, og ikke minst var det jo veldig Instagram-vennlig, hehe. Definitivt en plass jeg skal tilbake en annen gang jeg er i Haag! Etter det dro vi innom Donuts and Co og kjøpte noen skikkelig digge donuts! Sunn lunsj, og veldig lite sunn dessert. Det smakte helt nydelig iallefall, donuts er jo SÅ godt! Lengter tilbake til all denne maten når jeg ser disse bildene, mmm. Og mens vi snakker om mat; i kveld skal jeg ut og spise med jentene! Jeg tror faktisk det blir sushi, så det blir spennende. Jeg er jo ikke så glad i rå fisk, så jeg tror jeg skal prøve meg på vegetarsushi. Gleder meg iallefall veldig ♥

A blog post full of food! I think those are the best posts, don’t you agree? My mom and I went to town last Friday and had a look in more stores, before we had lunch at Mugs & Mermaids. Such a cool spot! My mom had a crab burger and I had a blue smoothie bowl. It was so tasty, and (almost) most importantly, very Instagram friendly. Definitely a place I will come back to when I’m in the Hague. After lunch we went to Donuts and Co and bought some really yummy donuts! Healthy lunch, and a not so healthy dessert. It tasted amazing, donuts are one of my faves! I’m longing back to all this food when I look at these photos, mmm. And while we’re on the subject of food; tonight I’m going out for dinner with the girls! I think we’ll have sushi actually, so that will be interesting. I don’t really like raw fish that much, so I think I’ll go for vegetarian sushi. Looking forward to it ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg