BEACH TRIP AND A LONG WAY HOME

Hjem, kjære hjem! Jeg kom hjem i går ettermiddag, 14 timer etter jeg egentlig skulle vært hjemme. Det som skulle være en rask direkteflyvning hjem ble nemlig endel lengre, da flyet ikke fikk landet her og måtte fly opp til Trondheim istedenfor. Dette var jo rett før midnatt (lørdag), så mange timer av natten ble tilbragt med masse venting på flyplassen der oppe, og rundt halv fire på natten fikk jeg et hotellrom og fikk sove i noen timer. Jeg ville helst bare ta buss fra Trondheim slik at jeg kom meg hjem fortest mulig, men det var ikke mulig å få tak i en bussjåfør dessverre. Så da ble det å fly igjen klokken 13 i går, og da fikk vi heldigvis landet her siden forholdene var bittelitt bedre. Da jeg kom hjem var jeg selvfølgelig kjempesliten, så da var det godt å legge seg på sofaen resten av dagen med kjæresten og godis ♥ 

Home, sweet home! I came home yesterday afternoon, 14 hours after I should’ve been home. I was only supposed to have a short direct flight home, but it ended up being a way longer trip since the plane wasn’t able to land here, and had to fly up to Trondheim instead. This was right before midnight (on Saturday), so I spent many hours of the night at the airport, and around 3.30 I got a hotel room and got to sleep for a few hours. I wanted to take the bus home instead of flying the next day, but they weren’t able to get a bus driver. So the new flight was at 1pm yesterday, and luckily we were able to land then, since the weather was a little bit better. I was so tired when I got home, so I spent the rest of the day on the couch with my boyfriend and candy ♥

Jeg hadde noen fine siste dager i Haag, og jeg har fortsatt ett par innlegg derfra som jeg skal dele med dere etter hvert! På torsdag dro mamma og jeg på stranden og fikk noen fine timer der i solen. Da vi spiste lunsj begynte det å skye til litt, men da måtte vi snart hjem uansett så det gikk helt fint. Stella hadde bursdag den dagen, så da feiret vi hjemme med take-out og cupcakes. Dagen etter hadde hun feiring med klassen sin på en trampolinepark, SÅ gøy! Det er snakk om at det kommer noe sånt til Ålesund etter hvert, og det håper jeg virkelig, hehe. 

I had some really nice days in The Hague, and I still have a couple posts I want to share with you later! My mom and I went to the beach on Thursday and had a few nice hours in the sun. It started to get cloudy when we had lunch, but at that time we were going home soon anyways, so it was fine. It was Stella’s birthday that day, so we celebrated at home with take out and cupcakes. She celebrated with her class the day after, at a trampoline park, SO fun! I think it’s supposed to come a trampoline park here some day too, and I really hope so, haha. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg