JAPANESE GARDEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fra Haag! Jeg kom hit i går, og er her og besøker familien min denne uken. Så i dag startet mamma og jeg dagen med å gå en tur til en park i nærheten, der det er en japansk hage som er åpen ut denne uken. Det er det dere ser på bildene ovenfor, såå fint! Bare synd jeg gikk glipp av selve blomstringen der, for det var massevis av blomster der for en liten stund siden. Senere syklet vi til sentrum og kikket litt i butikker og spiste lunsj i solen. Jeg endte opp med å kjøpe en veske som er perfekt for sommeren, den må jeg vise dere senere! Jeg fant en annen veske også som jeg sikler litt på (ja, jeg er svak for vesker…), så det spørs ikke om jeg må tilbake og kjøpe den også… 

Hello from The Hague! I arrived yesterday, and I’m here visiting my family this week. So today my mom and I started the day by walking to a park nearby, where there’s a Japanese garden which is closing after this week. As you can see on the photos above it’s soo beautiful there! Just too bad the flowers are gone now, because there were a bunch of them not too long ago. Later we biked to town and looked in some stores and had lunch in the sun. I ended up buying a bag that’s perfect for summer, I’ll have to show you later! I found another bag as well (yes, I’m a sucker for bags), and I think I’ll have to go back and get that one too… 

1 kommentar
    1. Wow! For nokre herlige bilde! Og flott vêr er det også! Kos deg masse no Malin! Det har du virkeleg fortent! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg