THESE SUMMER DAYS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Én ting er sikkert, og det er at jeg ikke skal slutte å være takknemlig for det været vi har disse dagene. Jeg kan liksom ikke la være å nevne det i hvert innlegg heller, spesielt når jeg ikke blogger så ofte. Jeg startet dagen min med en god treningsøkt, før jeg måtte hjem og spille inn en video til et firma jeg samarbeider med. Deretter måtte jeg en tur til byen for å ordne litt forskjellig, og gjennom disse første timene av dagen hadde jeg bare i hodet at jeg måtte være effektiv sånn at jeg kunne legge meg ut i solen. Jeg fikk tak i den siste solsengen på Jula, og ble da liggende noen timer på terrassen. SÅ deilig og SÅ varmt! 

Etter hvert fikk jeg med meg noen venner for en tur til stranda, og der møtte vi tilfeldigvis på flere venner også. Så da ble vi der i ett par timer, og avsluttet med å kjenne litt på vannet også. Jeg har hatt så lyst til å bade i hele dag siden det har vært så varmt, men det var så langgrunt der vi var at det ikke gikk. Temperaturen var faktisk ikke så aller verst da, jeg har definitivt badet i kaldere før. 

Så det er da dette dagene går i! Måtte det holde ut sommeren sier jeg bare. Jeg ser forresten jeg har ganske mange internasjonale lesere her for tiden, så jeg lurer litt på om jeg skal begynne å oversette innleggene mine til engelsk også, slik som jeg gjorde for ett år siden. Vi får se! 

Håper dere har det fint! Og til dere som er midt i eksamensinnspurten: hang in there!! Lett for meg å si kanskje…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg