UKEN SOM GIKK – UKE 21

Siden jeg ikke har blogget denne uken tenkte jeg det var passende med en liten ukesoppsummering! Jeg har nettopp satt meg inn for å ta en liten pause fra solen, det er jo helt fantastisk ute i dag! Det er ikke fullt like varmt som på sørlandet og østlandet, men det er egentlig helt greit, for jeg syns denne varmen er perfekt. Denne uken har gått til mye planlegging av den kommende oppussingen, og vi er såvidt i gang. Vi vet alt vi skal ha, men har ikke bestilt helt enda. Forhåpentligvis skjer det i løpet av uken som kommer! Vi har malt litt på stuen, og i dag maler vi soverommet. Det blir samme fargen som vi har fra før av, men nå også på de to resterende veggene, så hele soverommet blir mørkt. Det blir så fint ♥

Ukens opptur: Treningsmotivasjonen de siste ukene har ikke vært helt på topp, og jeg har kjempet meg gjennom treningsøktene. Men på tirsdag snudde det ganske fort da det ble lagt til 12 nye uker med trening i programmet jeg trener! Så nå blir det fullt kjør fremover (bortsett fra neste uke når jeg er bortreist), og jeg er kjempegira! 

Ukens nedtur: Her klarer jeg egentlig ikke å komme på noe spesielt, det har vært en veldig fin uke. Eller jo! Dette var ikke bare denne uken, men har vært i flere uker nå, og det er jo at nesten alle vennene mine er midt i eksamenstiden nå, og har da naturligvis ikke tid til å være sosial. Så jeg gleder meg veldig til de er ferdig og jeg får se de igjen. All creds til de som står på så mye med studiene ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukens sang: Girls – Rita Ora, Cardi B, Bebe Rexha og Charli XCX har blitt spilt mye hos meg denne uken. Jeg syns Cardi B er så kul, og hører generelt mye på henne for tiden. 

Ukens serie: Her hadde jeg egentlig tenkt å skrive 13 Reasons Why, for jeg har sett den nye sesongen denne uken, men den siste episoden ødela meg altså. Det er jo en veldig sterk og viktig serie, som belyser mange alvorlige og aktuelle temaer, men det var én scene i den siste episoden som jeg helst ikke skulle sett. Jeg vil rett og slett ikke anbefale noen å se den, uansett om du egentlig har en sterk psykisk helse, bare vær så snill ikke se den. Det var fra ca. min 38-40. Men ellers syns jeg sesong to var bra, og skjønner ikke hvorfor den generelt har fått så dårlig kritikk. 

Så, til serien jeg faktisk vil anbefale: Vi begynte på Station 19 tidligere denne uken, og det er en spin-off serie fra Grey´s Anatomy. Det er altså basically samme greia, bare at det handler om en av brannstasjonene i Seattle. Vi har sett 9 av 10 episoder og liker den veldig godt! Det har også fått meg til å innse at jeg må se ferdig Grey’s Anatomy, for jeg har ikke sett de siste to sesongene, tror jeg. Jeg syns ikke det var særlig bra lenger rett og slett, men jeg føler jeg må se resten også bare for å ha gjort det. 

Ukens craving: Jordbær og vannmelon! Klassikere på sommeren, og jeg kunne spist dette hele tiden. Gleden var altså ganske stor da jeg skulle handle på tirsdag og de hadde jordbær til 10kr, noe så fantastisk! Og så gode, mmm ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal vi snart til svigers for å grille, så jeg må finne en kjole eller noe til å ha over bikinien. Jeg setter virkelig stor pris på dette sommerværet, vi vet jo aldri når det vil ta slutt, selv om metrologene sier at dette lover godt for en bra sommer. Jeg satser på det blir jevnlig med oppdateringer her fremover også siden det er mye som skjer med oppussing osv. Jeg er så gira på de store endringene i leiligheten vår! 

Håper dere også nyter sommerværet ♥

2 kommentarer
    1. Så flinke du og Matias er som har starta på oppussinga. Synes dokke to er veldig strukturerte, God tur og nyyyyyt😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg