LIVET ER BEDRE UTE?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette har vært en SÅ fin dag! Vi er virkelig heldig med været for tiden (skulle vel bare mangle siden det tross alt er mai), og jeg prøver å utnytte det fullt ut siden jeg er redd for at det ikke blir like fint i sommer. Sommerdager er jo en luksus for oss her, så jeg tar ikke disse dagene for gitt. Jeg har vært relativt produktiv i dag også, til tross for at jeg helst ville ligge ute i hengekøya hele dagen. 

På disse finværsdagene må jeg trene veldig tidlig, hvis ikke skjer det ikke i det hele tatt (resten av dagen vil jeg være mest ute). Så siden jeg sto opp ganske sent i dag (det er jo tross alt helligdag), ble det altså ikke treningssenteret, men en joggetur. Jeg har bestemt meg for at jeg må få til en joggetur minst en gang i uken, og forhåpentligvis mer etterhvert. Kondisjonen min må skjerpes, og nå når været er fint vil jeg utnytte det mest mulig og samtidig være aktiv. Jeg blir jo så motivert til å være aktiv ute når det er så fint! Utenom det har jeg ligget endel i hengekøya i dag og tilogmed fått litt farge, og så har Matias og jeg tatt en real vask av leiligheten. Det er alltid godt å starte en ny uke med et ryddig og rent hjem! Og ja, for meg, og sikkert de fleste av dere, starter uken i morgen. I dag var jo bare en ekstra søndag ♥

– Er det fint vær hos dere også?

8 kommentarer
    1. Her skyet det over på kvelden noe som gjøre at det er lettere og ta seg en gå eller jogge tur. Er alt for varmt på dagen. Er kanten til at vis du trener ute så er det faktisk farlig vil jeg tru. Så må jo enten trene veldig tidlig eller sent på kvelden.

    2. Josefine Fevang: Ja, det spørs vel hvor varmt det er, hehe. Her blir det ikke mer enn 22 grader, så da går det fint, selv om det selvfølgelig er varmt 🙂

    3. Kjekt at du koser deg i det fine vêret! Også i hengekøya! Supert! 😘 I pinsa har vi vore på hyttetur på Bjorli! Kjekt! 😎☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg