KITCHEN INSPIRATION

Vi skal pusse opp i sommer! Vi har jo, siden vi kjøpte leiligheten, hatt planer om å pusse opp flere ting i leiligheten her. Blant annet kjøkkenet, som egentlig ikke er spesielt fint. Om alt går etter planen kommer vi til å pusse opp alt vi har hatt lyst til nå i sommer, så blir vi ferdig med det med en gang, og slipper å gå og tenke på det. Men det er ikke helt bestemt enda, men da blir vi isåfall å bytte gulv og male litt, i tillegg til å pusse opp kjøkkenet. Så jeg tenkte jeg skulle ta dere med på prosessen! 

Ovenfor ser dere litt inspirasjon og detaljer til kjøkkenet. Vi kommer til å ha svarte metrofliser mellom over- og underskap, og så skal vi ha hvite fronter, svart benkeplate med svart vask (den på bildet over), og blandebatteriet dere ser ovenfor, som heter metallisk svart. Det blir altså et veldig rent design i svart og hvitt, og jeg tror det blir så bra!! Gleder meg virkelig til å se det ferdige resultatet, og jeg tror det kommer til å gjøre mye for leiligheten. Med tanke på kjøkkenbildene ovenfor blir det nok mest likt (i farger osv) kjøkken nr. 3. 

– Er dere interessert i å lese mer om dette? F.eks med før, underveis og etter-bilder? 

3 kommentarer
    1. Ja, gjerne mer! Har sett du har spurt etter blogg tips også tidligere, kanskje du kan lage en apartment tour? Før og etter oppussing? 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg