CONSTITUTION DAY

Gratulerer med overstått nasjonaldag! Håper dere hadde en fin dag? Det hadde iallefall jeg, med både venner og familie. Vi startet dagen med sjampanjefrokost (eller bare frokost for min del) i byen hos en kompis, med gode venner, før vi gikk bort for å se toget. Det er en tradisjon hvert år, selv om jeg må si at toget har blitt mye “stillere” enn det en gang var, for det er ikke like mange korps lenger. Trist, men vi har jo fortsatt noen heldigvis! Etter noen timer i byen dro vi til familien til Matias og spiste god lunsj, og etter en stund dro vi til barneskolen i nærheten hvor det ble både sukkerspinn og lodd. Jeg kjøpte 20 stk men vant ikke på ett eneste… Jaja, fikk støttet skolekorpset i det minste. Så var det skalldyrmiddag med familien til Matias, og jeg fikk Facetimet litt med familien min også ♥ I 9-tiden i går kveld var vi hjemme, og da var det godt å få av seg bunaden etter 13 timer. Jeg elsker bunaden min og føler meg så fin i den, men det er ingenting som slår følelsen av å ta den av seg når dagen er over. 

17. mai har aldri vært en festdag (med alkohol altså) for min del, jeg vil heller nyte dagen med venner og familie og være i fin form både underveis og etterpå. Nå drikker jo jeg ikke lenger heller, men tidligere har det heller ikke vært aktuelt med mye alkohol på meg på denne dagen. Folk er jo forskjellige, og godt er det! Det viktigste er at man har det gøy, og det er virkelig ikke noe problem på slike dager. 

– Hvordan feiret dere dagen? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg