SUMMER NIGHTS

Er det ikke rart hvordan livet bare føles 100 ganger bedre ut med en gang det blir sol og litt varme ute? Det gjør meg så glad, og jeg får så mye motivasjon og energi med en gang. Det har vært veldig fint vær her i helgen, så i går dro Matias og jeg ut for å ordne litt småtterier til leiligheten. Vi kjøpte blant annet en hengekøye, som jeg tror må være det beste kjøpet vi har gjort på lenge! Jeg skal vise dere bilder av den en annen gang, den er virkelig helt fantastisk. Det blir nok en liten krig fremover om hvem som får bruke den, hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går kveld tok jeg og noen venninner en kjøretur med taket nede, men godt kledd og med tepper siden det naturligvis blir veldig kaldt når man kjører uten tak. Koselig var det uansett, og jeg føler at jeg har fått en veldig god forsmak på sommeren denne uken. La oss bare håpe det holder seg! Nå er jeg så klar for en ny uke med gamle rutiner igjen, de har jo ikke vært tilstede de siste to ukene siden jeg ikke har vært så mye hjemme. 

– Har dere hatt en fin helg? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg