FORANDRINGER

Som jeg skrev i forrige innlegg er ikke motivasjonen på topp akkurat nå, og jeg vet at sånt går i perioder, men det er skikkelig kjipt når jeg først er i en sånn periode. Denne lille perioden med dårlig motivasjon har vært litt verre, og søndagskveld falt jeg litt sammen. Som man gjør av og til. Da var det godt å ha Matias å snakke med, og han hjalp meg å sortere tankene og finne litt mer ut av ting. Det jeg kom frem til til slutt er rett og slett at bloggingen min de siste månedene ikke har vært så mye for min egen del, og da var det bare et spørsmål om tid før jeg ville komme til det punktet jeg er på nå. 

Kvalitet over kvantitet er alltid noe jeg har ment har vært viktig, men samtidig har jeg følt at det har vært viktig med regelmessige innlegg her inne, for hvis ikke orker jo ikke folk å lese? Men sannheten er jo at jeg har ikke mange lesere her inne, uansett hvor mye eller lite jeg blogger, og jeg har egentlig aldri brydd meg så mye om det heller. Hovedgrunnen til at jeg blogger er jo fordi jeg liker det, men jeg har mistet litt fokuset de siste månedene. Jeg tror rett og slett at jeg mistet litt gnisten til å blogge, fordi jeg hang meg så mye opp i det at jeg måtte blogge regelmessig. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg må rett og slett gjøre noen forandringer, for hvis ikke tror jeg det hadde endt i at jeg hadde sluttet å blogge helt, og det vil jeg hvertfall ikke. Jeg må gjøre dette fullt og helt for min egen del, og det vil bety mer trykk på kvalitet over kvantitet, men samtidig en litt mer “avslappet” holdning til innleggene mine. Det betyr at det kan gå flere dager uten innlegg her inne, og i noen perioder hvor jeg plutselig finner på litt mer eller har mer på hjertet, kan det komme flere innlegg igjen. Jeg vil ikke slutte å komme med tips, og jeg vil finne tilbake til de litt mer personlige innleggene mine, men har jeg ikke noe å komme med, så vil det ikke komme noe. 

Jeg vil nok være mer aktiv på Instagram, for der liker jeg meg veldig godt, så i perioder vil der nok være mer aktivitet der enn her (følg meg @malindh #selfpromo, hehe). Men jeg håper dere fortsatt vil lese her inne, dere få som er her ♥ Og jeg setter veldig stor pris på dere som alltid er her og kommenterer, det er så koselig. Og så må dere gjerne komme med tips om det er innlegg dere vil lese, det kommer alltid godt med uansett! Jeg har vært her i snart 9 år, og jeg vil ikke forsvinne med det første. 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg