WEEKEND BREAK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Endelig helg! Denne uken har faktisk føltes veldig lang ut, så nå var det godt med helg. Jeg startet dagen med trening, og så var jeg noen timer på jobb. Snart venter tacofredag, men før det må jeg få litt farge på denne i kroppen i form av selvbruning. Denne helgen er full i planer, vi skal nemlig i dåp for fadderbarnet mitt på søndag, så i morgen må jeg få til en tidlig treningsøkt, og så skal jeg hjelpe til med forberedelser til dåpen. Jeg må også stryke skjorter (bunadssesongen starter nå), handle inn det siste til det jeg skal ha med i dåpen, og i morgen kveld skal vi på innflyttingsfest. Så der har dere en detaljert liste over mine helgeplaner, hehe. Nå legger jeg vekk laptopen for helgen, men jeg skal se om jeg kan legge ut et innlegg på søndag! 

Ha en fin helg ♥

7 kommentarer

Siste innlegg