SAVING MY HAIR ON BAD DAYS

Reklame | Batiste

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har sverget til produktene fra Batiste i flere år nå, så da de ville samarbeide var det ikke tvil engang! Jeg vasker håret mitt maks to ganger i uken, og da trengs det gjerne noen produkter for å opprettholde frisyren den siste tiden før hårvask. Siden tørrsjampoene (som ikke er spesielt til brunt hår) har lyst pulver, bruker jeg det også til å dempe etterveksten litt! Jeg fikk tilsendt to nye “Limited Edition” flasker med tørrsjampo, Luxe og Pink Pineapple. Min favoritt av de to er Pink Pineapple, for den lukten er bare himmelsk! Har en følelse av at jeg kommer til å bruke unødvendig mye av den, bare for lukten sin del. Med disse produktene følger kampanjen “Wake Up Your Hair”, og det er jo akkurat det produktene gjør. Gir liv til håret ♥

I kveld har vi vært på årsmøte med sameiet her, og det var faktisk veldig koselig! Kjekt å få møtt de fleste av naboene, for selv om vi bor ganske tett har vi enda ikke møtt alle. Nå er jeg veldig klar for helg, og den er full av planer! Men vi blogges igjen før den tid ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg