THE CUTEST SWEATER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God lillelørdag! Jeg kom på at jeg ikke har vist dere denne søte genseren enda, en ny favoritt i garderoben! Ikke bare er den kjempesøt, men den er SÅ myk! Den bare ropte på meg da vi fikk den inn på Cubus forrige uke, så da måtte jeg kjøpe den med en gang. Jeg handler jo ikke så ofte klær lenger, så det var kjekt med et nytt tilskudd. Vi går en tøff tid i vente da, med ufattelig mye fint i butikkene, så det blir ikke så lett å holde seg unna, men det må jeg jo bare. Jeg har definitivt mer enn nok av sommerklær uansett. 

Vi passer hunden til noen venner av oss frem til i morgen, så vi har nettopp vært ute og gått en litt lengre tur i regnværet. Kjekt med litt mer liv i leiligheten, og vi skal bare kose oss til i morgen. Senere skal jeg på jobb, men jeg satser på å få ut et lite oppskriftsinnlegg i kveld til dere! Håper dere har en fin dag ♥

6 kommentarer

Siste innlegg