NY UTFORDRING, OG RESULTATET AV DEN FORRIGE

Jeg skrev jo for litt over en uke siden at jeg hadde en liten utfordring jeg skulle teste ut den kommende uken, nemlig å legge fra meg telefonen, og andre skjermer, senest en halvtime før jeg skulle legge meg, som da ble 22.30. Jeg har aldri følt at det har påvirket hvor lang tid det tar før jeg sovner, men kanskje at jeg sover mer urolig på grunn av det. Det var ingen problem for meg å legge fra meg telefonen til det tidspunktet, for på slutten av dagen er jeg som regel litt lei av den uansett, og da er det helt greit å legge den fra meg. Jeg har jo en FitBit som måler søvnen min, så på den appen kunne jeg se om søvnmønsteret mitt endret seg noe. Og resultatet? Det var ingen forskjell på søvnmønsteret mitt, det så akkurat ut som det gjennomsnittlig pleier å gjøre. Dette er nok veldig individuelt, men så lenge jeg kan huske har jeg jo ligget med telefonen min før jeg sover, så jeg er nok rett og slett så vant til det at det går ikke noe særlig utover søvnen min. Men jeg vil uansett anbefale dere å teste det ut i en ukes tid og se om det gjør noe med søvnen deres! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gjøre en greie ut av slike utfordringer, men så kom jeg på en ny ting jeg ville utfordre meg selv på, så da blir det noe i tiden fremover også. Så det jeg har tenkt å gjøre nå i hvertfall ett par uker fremover, og som forhåpentligvis blir en vane etter hvert, er å tøye ut skikkelig. Kroppen min er pinlig stiv, og det går jo naturligvis utover treningen også. Matias er medlem på en nettside som har “Romwod”, der det legges ut videoer hver dag med ulike tøyeøvelser, der du kan tøye sammen med de på videoen. Dette må rett og slett gjøres, og å sette av 20-30 min til tøying hver dag, det bør ikke være noe problem. Jeg skal oppdatere dere om en stund på hvordan det har gått, og da håper jeg at jeg har et godt resultat å komme med, hehe. 

3 kommentarer
    1. Så bra, Malin! Både med hensyn til å legge frå deg mobilen og det å ta uttøyningøvelsar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg