LUNCH DATE

God morgen! Eller, formiddag kanskje… Jeg har nettopp kommet ut av dusjen, og har laget meg den vanlige smoothien. Jeg er virkelig på smoothiekjøret, og det er helt rart hvordan jeg ikke orker tanken på smoothie engang på vinteren, mens nå vil jeg ha det hele tiden. Eller, det er kanskje ikke så rart ettersom man gjerne ikke har lyst på veldig kalde drikker når det er kaldt ute. Men jeg er så glad for at vi nå har varmere tider, og kaldere drikker, foran oss, hehe ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uken min startet veldig fint i går med lunsj sammen med Ingrid og det var veldig koselig som alltid. Fant ut at det var en hel måned siden sist vi så hverandre, så det var virkelig på tide å sees igjen. Dagene er jo travle og går veldig fort, og plutselig har det gått noen uker. Iallefall nå når vi plutselig bor et lenger stykke unna hverandre! 

Nå skal jeg gjøre meg klar til å ta noen bilder, som blir litt utfordrende i dag siden det regner ute. Heldigvis har jeg litt tak over terrassen, så da skal jeg vel få til noe. Savner allerede det stabile finværet som var her for en uke siden ♥

– Hva gjør dere i dag? 

5 kommentarer

Siste innlegg