MINE FAVORITTER – PODKASTER

Jeg har litt skrivesperre for tiden, derfor har det vært litt stille her inne. Da er jo det ikke så lett å produsere innlegg heller, så jeg håper virkelig det går over snart. Sånt går jo veldig i perioder, men man vet aldri hvor lenge det vil vare. Det er ganske frustrerende iallefall, men jeg skal gjøre mitt beste for å holde liv i denne bloggen uansett. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vel, det var egentlig ikke det dette innlegget skulle handle om, men jeg tenkte det var greit å forklare uansett. Jeg begynte jo å høre på podkaster for noen måneder siden (ja, jeg var litt treig, haha), og nå tenkte jeg å tipse dere om mine favoritter! Det er ikke ukjente podkaster akkurat, da jeg egentlig for det meste har testet ut fra topplisten, men disse har falt i smak hos meg: 

  • Treningspodden – dette var den første jeg hørte, og det er nok favoritten min også! Jeg lærer mye nyttig om trening og en sunnere livsstil her, og jeg syns Pia og Silje er en veldig god duo. 
  • Lørdagsrådet – ett av mine favorittprogram på radio er også på podkast, og denne syns jeg er ganske underholdende. Det er bare noe jeg syns er interessant med å høre alle mulige problem folk kan ha, og hvordan Live Nelvik og hennes lørdagsråd (som består av et utvalg kjendiser) vil hjelpe folk med å løse problemene. 
  • Harm & Hegseth – disse to er jo bare fantastiske, og definitivt den mest underholdende podkasten. 
  • Två systrar en podd – denne er det ikke så lenge siden jeg begynte å høre på, og siden jeg har fulgt Alexandra Bring og Victoria Törnegren en stund tenkte jeg at jeg måtte begynne å høre på podkasten deres også. De er altså søstre, og jeg syns det er så koselig å følge med på de nå når de nettopp har fått barn begge to. Podkasten deres er ganske casual, men man blir jo litt bedre kjent med de enn det man blir på Instagram. Nå skal det sies at jeg digger Alexandra sine Instastories siden hun er ganske ærlig og ikke tar seg selv så høytidelig, mens Victoria ikke er fullt like aktiv der. 

Har dere tips til andre podkaster jeg burde høre? Jeg er alltid litt skeptisk til å teste nye siden jeg er redd de skal bli for kjedelig, men de fleste jeg har hørt har jo falt i smak. 

2 kommentarer
    1. Elsker Harm & Hegseth, de to sier så mye rart, men herregud så gøy det er å høre på! 😀 Forresten akkurat nå holder jeg en konkurranse på bloggen min, veldig koselig om du melder deg på! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg