DENIM MONDAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb, og jeg kjenner at denne dagen har vært lang. Jeg sto opp bittelitt tidligere enn jeg pleier, og har derfor fått gjort ganske mye. Så tiden har ikke gått sakte akkurat, men dagen har likevel vært lang, om dere skjønner? Mandager går som regel til å planlegge og ordne ting, som å handle til uken. Det er alltid like godt å starte uken med et fullt kjøleskap, og jeg er veldig glad for at vi har vært så flink å ukeshandle hver uke siden vi flyttet hit for fem måneder siden. Det er jo ingen tvil om at det er bedre for økonomien, og så er jeg jo veldig glad i å ha en plan på ting, og det å komme hjem fra jobb og så skulle finne ut hva man skal ha til middag funker ganske dårlig. 

Jeg har egentlig litt for mye på hjertet akkurat nå kjenner jeg, men jeg er sliten og vil ikke at dette skal bli et mer snikksnakk-innlegg enn det allerede er, så jeg tror vi stopper her. Om bare litt over en time må jeg legge fra meg telefonen for dagen også, og det ser jeg faktisk veldig frem til. 

Håper mandagen deres har vært fin ♥

11 kommentarer

Siste innlegg