EN UTFORDRING FOR NESTE UKE

Reklame | iDeal of Sweden

God søndagskveld! Har dere hatt en fin helg? Det har jeg, dette finværet fortsetter jo bare, og da er alt bare helt topp ♥ Vi må jo bare nyte det når vi har det, for her i Norge vet vi aldri hvor lenge det varer. Etter frokost i dag satt jeg meg ut med en bok (som jeg egentlig har lest før, men jeg måtte ha noe) og nøt solen i en times tid. Jeg kommer ikke over hvor varmt det er her i solen når det er null vind. Vi har også ryddet og ordnet litt inne, i tillegg til at vi har skiftet til sommerdekk på bilene. Skjønner ikke helt hvorfor jeg skriver “vi” når det var Matias som skiftet dekk og jeg sto og så på. Viktig å heie litt også? Nå har jeg nok en gang satt meg ut, og siden solen er borte kan jeg også sitte med laptopen. Godt med litt frisk luft uansett.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sponset deksel fra iDeal of Sweden. Få 20% rabatt på hele siden med koden MALINDH. 

Jeg tenkte å gi meg selv en utfordring for neste uke, og se om det kan hjelpe på søvnen min: nemlig å legge fra meg telefonen minimum en halvtime før jeg legger meg. Jeg har forstått det slik at digitale verktøy kan forstyrre søvnen ganske mye, så jeg vil derfor teste og se om det funker med meg om jeg legger det fra meg tidligere. Vanligvis ligger jeg med telefonen i senga en god stund før jeg legger meg, og jeg sovner fortsatt ganske fort, men kvaliteten på søvnen min er sikkert ikke så bra som den kan være. Så neste uke skal jeg legge fra meg telefonen seneste halv 11, og så får jeg se hvordan det går. Med tanke på at jeg har Fitbit som måler søvnen min, kan jeg bruke den appen til å sammenligne søvnmønsteret mitt. Kanskje noen av dere vil slenge dere på utfordringen også?

Håper dere har hatt en fin helg ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg