FREDAGSRUTINE

Endelig fredag! Denne uken har forsåvidt gått veldig fort, som de fleste uker gjør, så jeg har ikke gått og lengtet etter fredagen. Men det er alltid et høydepunkt når den kommer! Det er så kjekt å ha hele helgen foran seg, og så har vi automatisk fått en liten “tradisjon” som mange andre har, med tacofredag. Vi har som regel annenhver fredag med taco og nachos, så går vi liksom ikke lei heller. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I morgen skal jeg jobbe, men jeg begynner ganske sent, så da satser jeg på ett par timer i solen først. Det har føltes litt rart ut å ligge og svette når gradestokken viser 13 grader, men det er virkelig helt vindstille her, så det blir jo kjempevarmt i solen. Jeg klager absolutt ikke da, denne varmen har jeg lengtet lenge etter. I dag pakket jeg ned vinterklærne og satt på plass sommerklærne, og det var veldig godt å få gjort. Et frisk pust i garderoben, og ettersom klærne ligger pakket ned i flere måneder føles det litt ut som å ha fått nye klær igjen, siden det er mye jeg hadde glemt at jeg hadde. 

Ha en fin helg ♥ Har dere noen planer? 

4 kommentarer
    1. Stilig antrekk!
      Gleder meg til å gjøre det samme. Har pakket bort noe av vinterklærne, men snøen ligger fremdeles utenfor døren. Må nok vente litt til med å finne fram sommerskoene.

    2. Nydelige bilde av deg, Malin! Forstår at du kosar deg på den flotte terassen! Eg har funne fram nokre få sommerklær! 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg