DEN GODE FØLELSEN

Denne dagen har vært så fiiin hittil! Jeg elsker virkelig dette fine været som har kommet, og humøret og motivasjonen min er virkelig på topp. Jeg setter så stor pris på dette været nå etter den lange vinteren vi har hatt, og jeg håper vi har en fin sommer foran oss også. Jeg monterte terrassemøblene i går, så nå kan vi endelig bruke den. Der nøt jeg altså frokosten i dag etter trening, og det var helt fantastisk. Nå føler jeg meg litt nyforelsket i leiligheten igjen, og dette området vi bor i ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg satt meg først ut i dunjakke, men fant med en gang ut at det var altfor varmt. Etter hvert som jeg hadde spist opp fant jeg også ut at det var altfor varmt med den tynne jumpsuiten jeg hadde på meg, så da skiftet jeg til en kjole, og endte opp med å bli liggende på benken og høre podkast og småsove litt. Det må være minst 20 grader i solen, og når det er helt vindstille i tillegg blir jo det SÅ varmt! Men det er bare deilig. 

– Er det fint vær hos dere? 

10 kommentarer

Siste innlegg