FØRSTE VÅRDAG

For en FANTASTISK dag det har vært i dag, den første skikkelige vårdagen – endelig! Jeg merket det i det jeg sto opp i dag at dette kom til å bli en veldig fin dag, og det var en så god følelse da jeg skjøv vekk lamellene fra døren ut til terrassen og så solen, og visste at det var varmt ute. Jeg håper virkelig vinteren er over, og at det blir mye fint vær fremover. Det ser bra ut hittill iallefall! I dag fikk vi kjøpt litt møbler til terrassen også, jeg klarte rett og slett ikke vente lenger nå som våren har kommet. Så i morgen skal jeg få de opp og ut, så får vi endelig brukt terrassen ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagen ble avsluttet med ett par venninner i byen, med årets første softis, og det smakte nydelig i vårsolen. Til tross for et bedre kosthold nå, måtte det faktisk til med en softis på den første virkelig fine dagen! Nei, jeg er bare så motivert nå jeg, det er så rart hva fint vær kan gjøre med humøret! Denne vinteren har virkelig vært LANG. 

– Hva har dere gjort i dag? 

3 kommentarer
    1. åå så deilig da! Ja det gjør jammen meg mye med humøret det:D ble så glad for finværet at jeg slo til med tre kuler is på søndag, haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg