PÅ TIDE MED FORANDRING

Hei dere, og god mandagskveld! Håper dere har hatt en fin start på uka. Det har jeg, og jeg føler jeg har fått en skikkelig kickstart med trening og bare god, sunn mat. Kostholdet har ikke vært helt på topp i hvertfall én måned nå, og med tanke på at jeg trener mye er kostholdet det eneste som har manglet. I helgen kjente jeg at jeg var dritlei og at jeg trengte en forandring, så da startet jeg i dag. Jeg må spise mer, få i meg mer frukt og grønt, holde meg unna sukker, og drikke mer vann. I helgene blir jeg selvfølgelig å skeie ut, for hvis ikke kommer ikke dette kostholdet til å vare noe lenge. Balanse har alltid vært viktig for meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
​200g ginger + 1 lemon + 1 lime + 8dl water

Jeg elsker å starte dagen med en sterk ingefærshot, så jeg laget 1l i dag som får stå i kjøleskapet hele uken. Så slipper jeg å lage så ofte! Jeg tok utgangspunkt i Eirin Kristiansen sin oppskrift, men gjorde noen endringer på den siden jeg brukte juicemaskin. Om dere ikke har det, men har blender, ville jeg brukt hennes. Jeg presset ca. 200g ingefær sammen med 1 sitron, blandet dette sammen med 8dl vann og skviste 1 lime oppi. Ble veldig bra! 

Det er på kvelden jeg sliter mest med å holde meg unna sukker/junk, så i kveld har jeg tygget på melon, og nå ovnsbakte kikerter. Såå godt! 

7 kommentarer
    1. Hvor lenge kan man oppbevare denne i kjøleskap før den blir dårlig? Tenker du 4-5 dager eller mer?Om den fint kan stå hele uken er jo det helt supert å lage mye som du sier 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg